Οι δύσκολες καταστάσεις φέρνουν εντάσεις και το συσσωρευμένο άγχος αποφορτίζεται στο κοντινό περιβάλλον, με μη παραγωγικό τρόπο. Πρέπει όλοι να βρούμε τη ψυχική δύναμη να σταματήσουμε το κακό, προτού αυτό μεγαλώσει, με διόδους που μας επιτρέπουν να εξωτερικεύουμε τα συναισθήματα μας για να επιλύουμε συγκρούσεις και όχι να τις επιτείνουμε.

Μετά το τέλος της κρίσης, αποτελούν το βασικό τρόπο για την δημιουργική χρήση της ενέργειας μας. Επίσης, πρέπει να καταλαβαίνουμε μέσα από εσωτερικό μονόλογο ποια είναι η πραγματική πηγή του θυμού μας και να προσπαθούμε μόλις ηρεμήσουμε να την επιλύσουμε με διάλογο. Ακόμη, κρίσιμο είναι να μη διστάζουμε να ζητάμε συγνώμη και να συγχωρούμε τους ανθρώπους μας. Όπως και εμείς, και αυτοί την ώρα που λένε κάτι, μπορεί να μην έχουν σκεφτεί καλά τι συνέπειες μπορεί να έχουν στους ανθρώπους τους.

Συστήνεται:

  • Να μην μένουμε με τις πυτζάμες τις ημέρες που διαρκή ο εγκλεισμός. Να ντυνόμαστε, όπως στην κανονικότητα.
  • Να έχουμε μια λίστα με τις υποχρεώσεις της ημέρας. Μπορούμε να αξιοποιήσουμε δημιουργικά το χρόνο μας μέσα στο σπίτι, καθώς οι δυνατότητες αυτοβελτίωσης, εκπαίδευσης και σχεδιασμού του καλύτερου μέλλοντος μας διαδικτυακά είναι άπειρες. Οι υποχρεώσεις πρέπει να συνοδεύονται με τις απαραίτητες ενδιάμεσες δραστηριότητες αποφόρτισης.
  • Να βάλουμε στόχο να τρώμε και να κοιμόμαστε σωστά και σε σταθερές ώρες (αδιαμφισβητητα διευκολυνόμαστε).
  • Να βοηθάμε τους άλλους.
  • Να επικοινωνήσουμε με παλιούς φίλους στο βαθμό που είναι εφικτό διαδικτυακά.
  • Να χρησιμοποιούμε τα ψύχραιμα μέσα ενημέρωσης και να προτιμούμε να εστιάζουμε στις θετικές ειδήσεις αντί για τις αρνητικές.
  • Να εντάξουμε στην ημέρα μας την προσευχή και/ή τον διαλογισμό, καθώς αποδεδειγμένα βοηθούν τη ψυχική μας υγεία.
  • Να συμβουλεύομαστε ειδικούς ψυχικής υγείας. Έχουμε το χρόνο να ξεκινήσουμε συνεδρίες ψυχανάλυσης αλλά και να συμβουλευτούμε ψυχολόγους για θέματα που μας προβληματίζουν.

Written by : Stelios Kympouropoulos

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

Leave A Comment